Obișnuim să vorbim mai puțin la persoana I aici, pe blog, dar e luna decembrie și, în mod firesc, ne facem cadou un articol-bilanț la final de an – merităm și noi o atenție din partea lui Moș Crăciun, în fond!

Am început de jos, cum îi șade bine unei afaceri sustenabile și vouă, antreprenorii pe care îi avem în grijă la Up Achiziții. Un serviciu astăzi, două produse mâine… și tot așa. Iar dacă în ianuarie vă așteptam cu cardul carburant și cu papetărie, ei bine, până la final de 2019, lista de produse și servicii a crescut exponențial.

Dar înainte de a înșira lista asta mai jos, de la A la Z, vrem să vă mulțumim vouă, cei care ați venit în număr atât de mare să ne întrebați ce facem și de ce, să ne solicitați oferte pentru afacerea voastră, cei care v-ați dorit să vă simplificați viața pentru a dezvolta coerent, eficient, sustenabil, un business în România. Vă dorim să reușiți alături de noi și de ceilalți parteneri de încredere cu care alegeți să creșteți mediul antreprenorial de la noi!

Și-acum lista:

AUTO

Card de carburant

BIROU

Accesorii IT&C

Ambalare

Apă

Articole de birou

Articole de curățenie

Cadouri Crăciun 2019

Cafea și Ceai

Hârtie și produse din hârtie

Instrumente de scris

Organizare și arhivare

Produse ergonomice

Mijloace de prezentare

Rucsacuri

Sisteme de laminat și îndosariat

Tehnică de birou

CURIERAT

Servicii curierat

FINANCIAR & LEGAL

Servicii avocatură

Servicii contabile

HR

Card cadou

Card de masă

Programe de dezvoltare

Servicii medicale

IT&C

All-in-One

Desktop

IT Service

Laptopuri

Licențe Microsoft

Monitoare

Multifuncționale

Proiectoare

Servicii Web Design

MARKETING

Online marketing

Social media

Tichet cadou

Avantajele tale într-un contract cu Up Achiziții:

  • #maisimpluînfiecarezi: Un singur furnizor și o singură factură pentru toate achizițiile de care organizația ta mică sau mijlocie are nevoie;
  • Control asupra achizițiilor tale pe o platformă ușor de utilizat – www.up-achizitii.ro;
  • Acces instantaneu pe platformă, cu procese simplificate de achiziții;
  • Prețuri competitive, negociate în funcție de nevoile tale;
  • Un consultant dedicat afacerii tale;
  • Mai mult timp pentru noi clienți;
  • Mai mult timp pentru a-ți cultiva relația cu clienții actuali;
  • Mai mult timp pentru soluții creative și noi idei de dezvoltare a businessului tău.

Le mulțumim partenerilor noștri, furnizorii de produse și servicii care ni s-au alăturat în 2018 și 2019:

APĂ & CAFEA: H2On

AUTO: OMV

BIROTICĂ: Lecom Birotica Ardeal

CONSILIERE JURIDICĂ: Iordache și Asociații

CONTABILITATE: Keez

CURIERAT: Fan Courier

HR & MARKETING: Up România

IT&C: NOD și TNT Computers

MARKETING & ONLINE BRANDING: Reea

SERVICII MEDICALE: Regina Maria

TRAINING & CONSULTANȚĂ: Trend Consult

Un 2020 excelent vă dorim tuturor, #maisimpluînfiecarezi!