Din primul moment în care ai pus bazele afacerii tale, știi că banii tăi sunt banii tăi, iar banii companiei tale sunt banii companiei. Mai mult ca oricând, startul înseamnă că fiecare leu contează, iar toate investițiile necesită o organizare cât mai eficientă, ca să îți susțină afacerea și să o ajute să crească.

În sprijinul tău, Up Achiziții vine cu oferte personalizate pe diverse categorii de produse și servicii necesare afacerilor mici și mijlocii – curierat, carburant, papetărie, birotică, apă, cafea, ceai, produse de curățenie, laptopuri și servicii de web design, carduri de masă și tichete cadou, dar și abonamente pentru servicii medicale și servicii de avocatură. Pe toate le accesezi într-o singură platformă digitală, cu o singură factură, la final de lună. Și nu ne oprim aici: continuăm intens diversificarea categoriilor de produse și servicii disponibile.

Dincolo de achiziții, optimizarea finanțelor afacerii tale necesită și alte tipuri de resurse, în special când compania ta începe să dea roade și este mai greu să urmărești fiecare cheltuială în parte. Am identificat pentru tine cinci soluții complementare:

  • Alocă-ți timp să compari mai mulți furnizori din zona de produse și servicii de interes înainte de a lua o decizie. Este important să ai o imagine corectă asupra raportului preț – calitate pentru ca așteptările și nevoile afacerii tale să fie îndeplinite.
  • Documentează-te cu privire la furnizorii tăi. Pe baza experienței unor companii similare, realizează o analiză a furnizorilor tăi.
  • Formează-ți personalul în negociere. Un curs dedicat modului în care echipa ta poate obține prețuri bune de la furnizori, plus recunoașterea constantă pentru membrii echipei care reușesc acest lucru, se vor reflecta în fluxul de numerar.
  • De câte ori este posibil, analizează raportul cheltuieli variabile – cheltuieli fixe. Poți modifica cheltuielile variabile atunci când este necesar, pentru a le corela cu situația fluxului de numerar și cu nevoile afacerii tale – o flexibilitate extrem de valoroasă.
  • Cultivă disciplina fiscală ca valoare de bază a companiei. Cheltuielile chibzuite și justificate sunt ceea ce vrei să transmiți în conduita departamentelor din care ei fac parte, dar și la nivel de companie. Și, de ce nu, chiar și acasă!