Este foarte important să fiți un manager foarte bun, cu calități de lider pentru a putea lucra în cel mai bun mod cu acești oameni. În caz contrar, chiar dacă oamenii pe care îi ai alături sunt oamenii potriviți, atunci când cadrul de comunicare și încredere pe care l-ați stabilit cu ei nu este corect, nu se poate vorbi despre o echipă de succes.

Cu ajutorul cele 10 sfaturi de management, ușor de învățat și de implementat, puteți avea o comunicare mai bună cu colegii dvs. și puteți deveni un lider mai bun.

1. Nu renunțați niciodată.

Da, e un clișeu. Dar este poate cel mai bun sfat care vă poate fi dat pentru situațiile care sunt corect înțelese și aplicate.
Nu știu cum vă numiți antreprenor, manager sau patron. Indiferent de categoria în care vă încadrați, nici una nu este pentru oamenii slabi sau fără voință. Dimpotrivă, este pentru cei care sunt conștienți de abilitățile lor, cred în ei până la sfârșit și sunt mândri să lucreze cu coechipierii lor actuali.
Abandonarea unui proiect început, indiferent dacă este un proiect mare sau unul de dimensiuni mai mici, nu înseamnă altceva decât să vă pierdeți credința în voi înșivă.
Pardon, de fapt înseamnă distrugerea încrederii oamenilor care au lucrat în echipa dumneavoastră, ceea ce este mult mai important.

2. Fiți conștient de faptul că nu reprezentați nimic fără oamenii din preajma dvs.

Implementarea unei idei este de o sută de ori mai grea fără oamenii potriviți.
Încercați să găsiți cei mai buni oameni posibili pentru munca pe care o faceți. Nu vedeți timpul petrecut astfel ca timp pierdut, pentru că acum știți că nu puteți reuși fără echipa potrivită. După ce ați creat echipa potrivită, utilizați-vă toate resursele ca împreună cu echipa să creați cel mai productiv sistem de lucru.

3. Fiți atât mentor, cât și un prieten.

Cele mai solide relații de afaceri au la bază respectul reciproc și învățarea lucruri noi. Ca lider bun puteți fi responsabil cu îmbunătățirea continuă a nivelului de cunoștințe și al abilităților generale ale fiecărui membru al echipei dar în același timp, trebuie să aveți întotdeauna lucruri noi de învățat de la ei. Așa cum au ei de învățat de la dumneavoastră.

4. Fiți un caracter puternic

Numitorul comun al celor pe care oamenii îi văd ca idoli este puternica încredere în propria persoană. Nimeni nu vrea să aibă încredere și să urmeze o persoană care nu crede în el însuși. Nu contează deloc câtă încredere au în propria persoană, dacă sunt pozitivi sau negativi, sau dacă sunt inconsecvenți.
Îndoielile asupra corectitudinii sau eficienței acțiunilor sau alegerilor făcute, nu afectează negativ doar încrederea în propria persoană, afectează și încrederea colegilor care cred în dumneavoastră. Este foarte important atât pentru dvs cât și pentru echipă să aveți un caracter puternic și să vă asumați responsabilitatea pentru toate alegerile și acțiunile efectuate.

5. Amintiți-vă că o afacere în curs de dezvoltare este posibilă cu oamenii aflați într-un continuu proces de autoperfecționare.

Aproape toată lumea este deschisă la dezvoltare și autoperfecționare, așa ca dumneavoastră.
O experiență de viață profesională pozitivă nu cuprinde numai dezvoltare, are și efecte pozitive și asupra procesului de învățare și dezvoltare.
Ceea ce aveți de făcut ca lider este să ignorați greșelile mici și să depuneți eforturi și să vă încurajași colegii de echipă să se dezvolte și nu să îi faceți să se simtă rușinați de pierderile cauzate.
De asemenea trebuie să creați oportunități care să crească încrederea acestora în propriile persoane.
Și acceptați acest lucru: chiar dacă sunteți un bun lider, oricând e loc și de mai bine.

6. Întotdeauna există posibilitatea să nu reușiți, nu permiteți ca acest lucru să vă oprească.

Eu personal nu am auzit de nicio societate sau lider care nu a avut eșecuri în niciun domeniu.
Este foarte important pentru dezvoltarea dumneavoastră să faceți greșeli fără frică și să priviți acest lucru ca pe o experiență în loc să acționați cu frica de eșec. Cel puțin, pe parcursul vieții veți putea lua decizii mai calm în fața unui insucces cu privire la ce aveți de făcut. Pentru că anterior v-ați dat șansa să greșiți și ați învățat din asta.

7. Încercați să fiți un pește uriaș într-o mare mică.

Nu poți conduce ca pește mic aglomerația dintr-o mare imensă. De aceea inversați această situație. Nu formați o echipă pe care nu o puteți conduce. Creați o autoritate bazată pe respect reciproc fără a afișa o atitudine de presare.

8. Începeți de acolo de unde sunteți cel mai bun. Apoi dezvoltați.

Ce preferați, să fiți extraordinar într-o afacere sau la nivel mediu în mai multe afaceri? Cel mai probabil prima variantă este mai apropiată de dvs.
Atunci când demarați o afacere, concentrați-vă pe partea care o va face să devină „numărul 1” într-un domeniu specific. O dată ce ați făcut acest lucru, ați stabilit focalizarea și puteți face pași mai sănătoși planificându-vă următoarea mișcare.

9. Continuați să fiți modest.

Nu amestecați calitatea de lider cu egou-ul dvs, fiți modest. De fapt puterea nu are nevoie să îl folosiți permanent.
Faceți ca oamenii să vă urmeze și să vă ia ca exemplu.

10. Nu uitați că oamenii au mai multă încredere în liderii muncitori.

Să fii un lider extraordinar nu înseamnă să stai la birou și să vânezi greșelile oamenilor. Ba dimpotrivă, înseamnă să vă implicați în toate activitățile. Mai mult, ar trebui să fiți cel mai muncitor din companie. Acest lucru vă va oferi o imagine clară a modului în care lucrurile funcționează în compania dvs. și vă va permite să construiți relații mai sincere și mai strânse cu angajații dvs.